Sunday, January 2, 2011

Salam Tahun Baru 2011

Selamat Tahun Baru Masihi

Rasanya tidak terlambat untuk kami mengucapkan Selamat Berhijrah ke Tahun 2011 Masihi kepada pengunjung Salam Monash. Kini tahun 2010 tinggal sejarah dengan rencah suka dan duka, melengkapi sebahagian daripada asam garam kehidupan. Menginsafi diri sebagai hamba Allah SWT, segalanya diterima penuh keredhaan. Pada waktu yang sama mensyukuri setiap ni'mat yang dianugerahiNya termasuk anugerah pertambahan usia. Moga setiap langkah yang diatur dan tindakan yang diambil sentiasa terpelihara di sisiNya. Ameen.

Selamat Pulang Ke Melbourne

Pada pagi 01/01/2011, kami meninggalkan bumi kiwi, New Zealand kembali ke bumi kangaroo, Australia. Kembara selama 16 hari di New Zealand, bermula dari Queenstown di selatan berakhir di Auckland di utara. AlhamduliLlah, segalanya berjalan lancar. Insya Allah, sekelumit pengalaman yang dilalui telah/akan dikisahkan secara ringkas sebagai catatan hidup kami. Moga ada manafaatnya untuk semua.

Selamat Ulangtahun Kelahiran

Tanggal 01/01/2011 juga adalah hari bersejarah bagi Laili. Usianya menginjak setahun lagi melewati 40an. Menariknya, ianya dilalui di 2 buah negara; New Zealand dan Australia. Sambutan ringkas kekeluargaan telah diadakan di rumah sahabat kami di Thomastown; Din-Gee. Kek coklat telah dibuat oleh Gee yang sememangnya suka memasak. Terima kasih Gee dan Din sekeluarga.

No comments: