Friday, December 12, 2008

Selamat Hari Lahir Iddin

Cute.. kad ucapan untuk Iddin

10-Disember adalah hari kelahiran Muhammad Izzuddin (Iddin). Tahun ini umur Iddin meningkat setahun lagi kepada 12 tahun. Semakin menghampiri usia remaja. Selamat Hari Lahir Iddin…

Sambutannya sederhana sahaja, dirai bersama ahli keluarga lain. Kad ucapan dan hadiah seadanya sebagai tanda ingatan semua. Walaupun kecil tetapi keceriaan masih terserlah.

Setiap kali sambutan hari lahir, kebiasaannya diiringi dengan kek untuk santapan bersama. Awal-awal lagi Iddin berpesan, tak nak kek, gantikan sahaja dengan pizza. Kek cepat terasa muak dan biasanya tak habis dimakan. Satu cadangan yang amat baik demi mengelakkan pembaziran. Tambahan pula dalam keluarga kami, semua sukakan pizza.
AlhamduliLlah, benar bagai dijangka. 2 paket saiz besar Paradise Pizza dimakan penuh selera. Sedikit berbaki, namun habis juga akhirnya.
Ucapan Selamat Hari Lahir juga untuk Ayahanda Mohd Noor di Terengganu pada 28-Dis nanti. Juga pada adinda kembar (mak saudara Iddin), Ramah dan Latifah yang akan menyambutnya pada 27-Dis. Tak lupa untuk Arif Farhan (sepupu Iddin), tarikh lahirnya juga pada 27-Dis.
Untuk semua didoakan moga dirahmati Allah sentiasa dalam mengharungi kehidupan seharian. Ameen.

No comments: