Saturday, November 3, 2007

Takziah & Tahniah

Pagi ini mendapat emel dari Eusni, dikhabarkan Atuk Ahmad Bajuri, adik kepada Atuk Sulaiman telah djemput pulang olehNya (meninggal dunia) tengahari semalam, Jumaat 02/11/2007 setelah 4 hari koma disebabkan serangan angin ahmar (stroke). InnaliLlahi wainna ilaahi rajiun... Itulah ketentuan Illahi, setiap yang hidup pasti akan merasai mati. Moga rohNya dirahmati Allah. Al-Fatihah.... Amiin. Hari ini hari mereka, bila pula hari kita... mungkin esok, mungkin lusa dan mungkin juga seketika nanti....
Berkumpul sempena jamuan keluarga pada awal tahun ini
Pada 15/11/2007 bersamaan 05 Zulkaedah 1428H, Eusni dan suami, Fahimey akan berangkat ke tanah suci untuk menunaikan rukun Islam ke lima. Tahniah untuk mereka. Ya Allah, anugerahkanlah kepada mereka haji yang mabrur, perjalanan yang dirahmati, dipermudahkan segala urusan, diperkenankan segala doa dan harapan serta sentiasa di bawah lindungan Illahi. Amiin. Doakan untuk kami kehidupan yang harmoni dan dirahmatiNya serta diberikan kesempatan untuk turut ke sana. Sampaikan salam kami kepada RasuluLlah SAW dan keluarganya.
Untuk Abah Tauhid, selamat menyambut ulangtahun kelahiran pada 08 Nov nanti. Moga sentiasa dikurniakan kesihatan dan rahmat dariNya. Amiin.

No comments: