Monday, December 15, 2014

Selamat Pengantin Baru

Hari Bahagia Din dan Ina
Di hujung minggu baru-baru ini kami sekeluarga berada di Ketereh, Kelantan - meraikan hari bahagia bagi kedua mempelai; adinda kami, Nordin Mohd Noor bersama pasangannya, Rahaslina Abdul Ramli. 

Selamat Pengantin Baru Din dan Ina.

Tidak dilupakan, ucapan selamat pengantin baru kepada adinda di Ulu Kelang, Nasrul Hadi Mohd Tauhid yang juga mengakhiri usia bujangnya 2 minggu sebelumnya, juga dengan oghe Kelate iaitu Asmar Hafizah di Tanah Merah.

Moga kedua-dua pasangan ini sentiasa dirahmati Illahi hingga ke akhir hayat, kekal bahagia selamanya sehingga membawa ke Jannatul Firdaus.

Inshaa ALLAH majlis walimah di sebelah pengantin lelaki bagi kedua-dua pasangan ini akan diadakan berturutan akhir minggu dalam seminggu dua ini. Pada akhir minggu ini (20/12//2014) adalah majlis di Ulu Kelang, manakala minggu selepasnya (26/12/204) pula di Kuala Terengganu. 

Sememangnya sepanjang cuti persekolahan akhir tahun ini, kami agak sibuk sedikit - berkejar ke Tanah Merah, Ketereh, Ulu Kelang dan Kuala Terengganu. Walaupun agak penat tetapi kami merasa amat gembira kerana masing-masing telah pun berkeluarga, memenuhi salah satu sunnah RasuluLLAH SAW yang amat diberati kepada umatnya.
 
Juga ucapan Selamat Pengantin Baru kepada para penjenguk Salam Monash yang baru menyambut hari bahagia sebagai pasangan sehidup semati. Moga kita semua beroleh kebahagiaan hidup di dunia dan berlebihan lagi di akhirat. Ameen.

No comments: