Wednesday, March 21, 2012

Doa Selamat Untuk Airis

Perkembangan Terbaru (27/03/2012):
AlhamduliLlah, segalanya dipermudahkan Allah SWT. Sehari Airis ditempatkan di ICU untuk tujuan pengawasan, keesokan harinya si comel telah dipindahkan ke wad biasa.
Ketika menjenguk Airis pada hujung minggu lalu, wajahnya tampak begitu ceria. Sesekali diacah, ia tersenyum lebar. Cuma apabila menangis, suaranya serak dan seakan tenggelam. Difahamkan kesan dari ubat bius yang masih belum hilang sepenuhnya.
Kini Airis masih di sana. Jika tiada aral (moga-moga...ameen), Insya Allah esok hari Airis akan dibenarkan pulang ke rumah. Kami menanti kepulanganmu... semuanya tidak sabar mendengar suara tawa Airis.
-----------------------------------% % % % % -----------------------------------

Airis An-Nisa, nama indah milik insan comel berusia 7 bulan. Bukan orang lain dalam keluarga kami. Ianya anak saudara sebelah Laili @ sepupu kepada anak-anak kami. Permata hati kedua bagi pasangan Bakhtiar-Suraya.

Pagi ini Airis menjalani pembedahan jantung berlubang (PDA Occlusion) di Institut Jantung Negara (IJN). Didoakan moga segalanya dipermudahkan, selamat dan dikurniakan kesembuhan segera. Moga dengannya Airis menjadi lebih sihat dan membesar penuh keceriaan. Ameen.

Mohon kepada rakan-rakan semua untuk turut mendoakan yang terbaik untuk Airis. Terima kasih.

No comments: